torsdag den 12. februar 2009

Medlem af gruppe på facebook

Jeg vover mig langsomt længe og længere ud af busken på facebook. Inden for den sidste uge har jeg både fået mig et - ikke særlig inspirerende - profilbillede, så folk trods alt har en chance for at se om de kender mig, og jeg er blevet medlem af en gruppe på facebook.

Gruppen består af dem jeg har været på intensivt kommunikationskursus med fra midt i januar og en måned frem. Og det var virkelig intensivt; 7 timer om dagen og 8 forskellige undervisere i løbet af kurset! Underviserne var indkaldt fra alskens spændende arbejdspladser i den "virkelige" verden: fra mediebureauer som Ritzaus, Advice og projektleder hos DSB (der er virkelig noget kommunikation at tage fat på! At tale om DSB er jo nærmest som at tale om vejret for danskerne!).

Folk der til dagligt arbejder med projektledelse, oplevelsesøkonomi, pressekontakt, virksomhedsbranding, webkommunikation mm. øste gavmildt ud af deres store viden og inspirerede til udfordrende casearbejde. Fedt!

Facebookgruppers berettigelse som socialt værktøj blev tydeligt efter afslutningsfesten der spredte os for alle vinde: pga. facebook kunne vi holde kontakten - og aftale at gentage successen med endnu en fest!

Ingen kommentarer: