søndag den 4. januar 2009

Olsen Banden udstilling på Gladsaxe Hovedbibliotek







Så er vandreudstillingen med Olsen Banden på plads på Gladsaxe Hovedbibliotek. Der er tale om et helt anderledes udstillingsområde end det vi kender fra Albertslund Hovedbibliotek, hvilket har betydet at udstillingen er delt i to, dels i forhallen, og dels i galleriet. Det var en interessant og sjov udfordring at opbygge den igen, og jeg er meget tilfreds med resultatet! Det tror jeg i øvrigt også at brugerne er, der var i hvert fald en del henne og spørge interesseret til kjoler, hatte og rekvisitter, imens jeg gik og satte udstillingen op - og de første quizzer blev besvaret, før udstillingen var færdigetableret.

Jeg indsætter lige et par billeder fra udstillingen, som i øvrigt kan ses frem til 31. januar. Og så vil jeg lige benytte lejligheden til at nævne, at Gladsaxe Bio onsdag den 14. januar kl 16 viser "Olsen Banden i Jylland" præsenteret af vores alle sammens Morten Grunwald!






1 kommentar:

engladgut sagde ...

Jeg vidste ikke at udstillingen sådan skulle på tour. Det er da fedt!