mandag den 8. december 2008

Så fik jeg liiige fjernet et par røde øjne...

Selvom punktet var udgået fra de 23-ting, kunne jeg ikke dy mig for at prøve Picasa. Jeg har nemlig en del billeder med røde øjne, og jeg fandt ud af, at det var ganske ligetil at fjerne dem med Picasa. Det samme gjorde sig gældende mht. beskæring, så det vil jeg helt sikkert bruge igen :)

Til gengæld driller det pludselig lidt at få sat billeder ind på bloggen...?!? Men jeg må jo bare prøve igen og igen og igen og....

3 kommentarer:

Niels sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Niels sagde ...

Picasa er et fint værktøj. Og var det ikke fordi, det ikke kan arbejde i lag, graduere skarphed og oprette styrtende linjer, korrigere for objektivfejl, så ku' det sagtens være mit standardværktøj. Ja og så er der lige det der med muligheden for at skalere filstørrelser og filformater og ...., ja det mangler det også. Men ellers er det rigtigt godt.

engladgut sagde ...

Jeg har sjovt nok også oplevet at det med billeder på bloggen pludselig volder problemer. Det er sgu også al den nymodens teknologi...