onsdag den 3. december 2008

Ting 10

Så er jeg også registreret hos delicius... Jeg nøjes i første omgang med at være registreret så må jeg læse om produktet ved en senere lejlighed. Det er endnu ikke så presserende da jeg ikke har så mange bogmærker at det gør noget...

Jeg synes efterhånden at der er ret mange ting (og passwords) at holde styr på, men jeg skal nok bare have lidt mere tid til at vænne mig til de enkelte og ikke som nu bare høvle dem igennem. Kommer tid, kommer tand - som vi siger hjemme hos os!

2 kommentarer:

Merete sagde ...

Ja, jeg er også registreret og har lagt et par grupper ind. Er der iøvrigt kommet flere tænder her på det seneste?

blog-lady sagde ...

Nej, der sker ikke så meget for tiden. Han har sjovt nok lige så mange tænder som den opgave vi er nået til = 10!