tirsdag den 11. november 2008

Den ægte log-lady


Jeg synes næsten, at jeg skylder at indsætte et billede af den ægte log-lady som en lille "hyldest" til serien. Så nu kan denne dystre kvinde med sin trofaste kævle pynte på min alt for tomme blog.

Og nu til noget mere seriøst; så fik man tilføjet et nyt ord til ordforrådet: RSS feed. Spændende koncept. Jeg har læst om det og tilføjet nogle sider, men jeg er ikke helt sikker på, at jeg forstår præcis, hvordan det fungerer... Men øvelse gør (vel?) mester.

3 kommentarer:

Merete sagde ...

Uh! hvor ser hun skummel ud. Jeg kan godt nok bedre lide dig når du ikke er "under cover"

Niels sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Niels sagde ...

Det var en fatastisk serie. Med sit stille, intense tempo, og med figurer der udstrålede stor sensualitet, var det en serie der kunne kunne holde en klinet til skærmen i begyndelsen af 90'erne. Er glad for at en af figurerne, måske ikke den mest sensuelle, er vendt tilbage......

16. november 2008 14:05