fredag den 28. november 2008

Mere Twin peaks


Ja, som den opmærksomme læser (dvs. perleblog) vil have bemærket er min identitet nu afsløret. Til gengæld vil jeg forsætte mit nørdede Twin peaks tema, ved at sætte den langt fra klassiske detektiv FBI Agent Dale Cooper ind på min blog. I virkeligheden identificere jeg mig nok mere med ham end med log-lady. Agent Cooper benytter sig af klassisk efterforskning, intuition og varsler fra drømme - hvor the Giant og Man from another place (som er en dværg der taler baglæns) kommer med ledetråde til opklaringen af Laura Palmers mord. Ikke at jeg taler med mange kæmper og dværge til dagligt, men jeg er da åben for muligheden...


Her er i hvert fald agent Cooper med sin højt elskede kaffe, som han drikker "black as the sky on a moonless night", for at citere ham.

2 kommentarer:

Merete sagde ...

Ja-og perleblog lod sig lokke og har nu også afsløret sin identitet!

blog-lady sagde ...

Jamen, det må jeg da lige ind og se!